lördag.

det har varit en jättetrevlig lördag, trotts att jag inte kunde dra till modemässan som jag sätt fram emot i 4095354095år. Nu är klockan sju, jag ska snart kolla på julkalendern lite snabbt innan det vaknas mat. Potatiskaka, beanässås och fläskfilé - ååh. jag längtar! Måste även fixa mina naglar ikväll, de ser ut som .. jag vet inte vad. Hoppas även att olles plugg blir klart innan midnatt så att jag kan träffa honom lite. Annars blir det hemmakväll med mamma och pappa, det är ju inte helt fel det heller. Sätta igång en film och bara chilla på en fralla.

Imorgon är det söndag, ev ska jag med olle till halshammar (eller något sånt) och kolla på deras handbollsmatch. Isåfall blir jag borta från 10 till 22 typ. Men har aragorn imorgon så får se hur det blir. Kanske kan muta mamma så att hon tar honom imorgon. Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0