Lördag


super seriösa bilder från gårdagen.

Fysatan vad jag mår dåligt idag. Men det får man leva med antar jag. Pojken min var iallafall fin och gav mig frukost på sängen i morse. Han var med ute en sväng igår, men drog hem 1h innan mig då han fortfarande kände sig lite kraslig. Det var en trevlig kväll med massor av dans, fina människor och vin!

Nu är klockan iallafall kvart över ett, och vid tre ska jag ner till åbystallet för att kolla på luciashow. Egentligen skulle olle med, men han va tvungen att plugga. Tänkte faktiskt sätta på mig lite smink och (kanske/om jag orkar) ta en dusch. Så att man ser lite fräsh ut..

Annars är det inte så mycket mer planerat idag, skulle ha gått på style by nkpg idag men olle behövde plugga som sagt. Han pratade även om att gå ut och äta ikväll, får se hur det blir med det. Beror nog på hur långt han kommit i pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0