fredag 23 december


Imorgon är det julafton, jag är as taggad faktiskt. Men som sagt det är imorogn det. Idag ska jag på stan en sväng med cilla och traska runt lite. Ska bla lämna tillbaka tunikan jag köpte igår. Rätt kul för den är faktiskt fruktansvärt ful. Sedan nalkas kvällen och precis enligt traditionerna så blir det bingolotto och räkfrossa med familjen.

Prata i sömnen gjorde jag inatt också, som en galning. Har en prata i sömnen app som spelar in såfort något låter under natten. Kan säga er att ibland säger jag riktigt intressanta saker. Men de senaste nätterna har det varit rätt deprimerande saker. Men ändå rätt kul att höra sig själv prata i sömnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0