.


Antar att livet tar än vidare fast det ibland känns som att man väger bly. Och jag antar att föralltid egentligen inte existerar. Vad innebär det ens? Ingenting är föralltid - blommorna vissnar, människor dör och solen brinner upp. Jag antar att "under väldigt lång tid" inte alls är lika frästande att benämna. En kär vän sa till mig en gång att "vi är vänner sålänge som vi behöver varandra" är det alltid så? Att allt handlar om att behöva? Tänk om det är så att man vill ha något ändå? Fast man inte behöver det? Och jag menar, hur vet man vad man behöver? Och tänk om jag behöver något/någon som inte behöver mig? Tänk om det är jätte många som jag behöver som egentligen inte behöver mig?

Idag har varit precis som igår och jag bara antar att morgondagen blir exakt likadan.

rövrövrövrövrövrövrövrövrövröv.
jävligt mogen tjej jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0