SISTA DAGEN I SVEA RIKE.



FATTAR NI ATT JAG ÅKER IMORGON? jag kan verkligen inte fatta det.. så SJUKT. Jag längtar ihjäl mig. Idag när jag fick ett mejl av min vmamma där hon skrev att ja " på måndag kommer vi och hämtar dig, sen åker vi till Cordells träning, på tisdag eftermiddag ska vi till din skola och välja ut ämnen till dig, på onsdag ska du till doctorn med din Area reprasentative med några andra studenter, på torsdag ville Cordell hitta på något med dig" DÅ kändes det i magen. Och den pirrande känslan sitter fortfarande kvar. WOW. Jag åker verkligen imorgon. AMAZING! - Kommer blogga så mycket jag bara kan när jag är där, fota, filma... JUSTE. idag måste jag köpa djungelvrål och marabou! SHIT.


- vill ni se min packlista?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0