PACKNING!

Nu har jag packat näst intill klart, antar att jag måste ta ut något för att datorn ska få plats. Måste få tag i en västvåg.. Den vanliga människovågen fungerar inte så bra när det gäller sånthär. Och det vore ju segt att behöva betala för ectratyngd! Kanske att ett par skor får hoppa av resan (så får mamma och pappa skicka upp de sen) Kan verkligen inte förstå att jag åker imorgon!!

Har lite saker som jag måste inskaffa mig idag :

+ Mascara
+ jeans
+ volymmaster
+ strumpor
+ marabou
+ djungelvrål
+ skosnören.


grejerna kommer aldrig få plats.. har lite ångest - vad ska få stanna hemma?

Kommentarer
Postat av: Linn

JAG ÄLSKAR DIG FINASTE EWELINA!!!!!!!!!!

2011-08-25 @ 10:40:31
URL: http://linnlyback.webblogg.se/
Postat av: Andrea

Hej du, ja e oxå utbytesstudent i år! Har du lust att länka?

Kram

2011-08-25 @ 14:13:05
URL: http://andreakjellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0