Magkänslan - vilken?


Även fast man har börjat säga hejdå till massa människor, börjat packa och pratar massor med värdfamiljen så kan jag inte fatta att jag ska åka. Det känns liksom inte i magen än. Trodde man skulle vara nervös, glad och ångestladdad vid denna tidpunkt. Men jag är lugn som en filbunke. - lite synd. Nu är det två dagar kvar, fattarni? om TVÅ dagar lämnar jag Sverige för att spendera några dagar i New York för att sen flytta till Michigan. WOW. Det känns bra att skriva det, men känns fortfarande ingenting i magen. (Mer än lite hunger då...)


nu, kolla packningen tillsammans med mamma och sen till stan och shoppa lite!

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

flygplan

2011-08-24 @ 23:28:35
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0