Godnatt.


min valp växer så det knakar. Nu är hon 4,5 månad. Vid 1år har hon höjden invuxen, vid 2år bredden.

PUST. det är mycket nu när det är sista rycket. Imorgon är det två dagar kvar tills jag åker - AMAGAD! Idag efter jag hade jobbat åkte jag och hämtade Rebecka och Linn och åkte hem till mig och chillade lite. Helt okej enligt mig. Efter det hängde jag med olle, vi åkte till restaurang och åt jättegod mat! Åh. hur ska jag klara mig utan honom i 10 månader?! Imorgon är det full rulle, skrev ett schema förut:

+ 7.50 - köra mamma till jobbet
+ 9.30 - köra olle och johan till skolan
+ 10.00 - klippa mig (!!)
+ 10.30 - banken
+ 10.45 - dra en sväng till skolan och hänga där.
+ 13.45 - hämta mamma och olle
+ 13.50 - mammatid - kolla packning, shoppa mm
+ 15.15 - köra mamma tillbaka till jobbet
+ någon gång vid typ denna tidpunkt hämta elli från tågstationen
+ 15.20 - stallet med olle
+ 17.00 - världens bar med klassen
+ 18.30 - olle
+ kvällen - tacosmys med HELA familjen

Låter som en underbar dag för mig. Kommer somna gott sen :D


har förövrigt färgat håret idag, men ni får se imorgon - tillsammans med nya frillan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har olle och du bestämt hur ni ska göra när du är borta i usa? ska ni försöka fortsätta vara tillsammans? ni är ju så söta!

2011-08-23 @ 23:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0