Fråga



har olle och du bestämt hur ni ska göra när du är borta i usa? ska ni försöka fortsätta vara tillsammans? ni är ju så söta!

 

åh. TACK!! Alltså, det har varit ett sjukt svårt val.. Vi båda älskar ju varandra och gråter lite när vi tänker på att jag åker om 2 dagar. Först hade vi tänk att testa, men nu har vi ändrat oss. Grejen är att jag inte vet någonting om mitt liv där. Jag vet inte hur tuff skolan är, inte vilka ämnen jag ska göra, hur jag kommer spendera eftermiddagarna och sånt.. vet alltså inte hur mycket tid jag har till att sitta vid datorn och skypa. Och just därför valde vi att ta en paus, men vi båda tror och hoppas att vi kan hitta tillbaka till varandra efteråt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0