Farväl Rebecka!



Ett fint meddelande från rebbans blogg:

hej.
nu är jag tillbaka, fast på nytt.

Idag har jag sagt farväl
till en av mina allra finaste vänner som styr sin färd mot
förenta staterna och lämnar mig ensam i svea rike.

ewelina - mitt hjärtas ljus och rosenknopp

vems säng ska jag nu sno när jag
sover över i nkpg-town?
jag vet faktiskt inte riktigt hur detta ska
gå och hur jag ska klara mig, och jag får lite panik när jag tänker på det.

och för att ge en rättvis bild av vad som händer här hemma
(min tilllit till Lajnly är inte stor nog)
så lovar jag härmed att vara aktiv på bloggen,
för min och alla bloggläsares skull!

jag är här för att stanna.
ewelina, i love you till the bitter end!
you and me forever and ever baby.
kyss puss smek och hångel. forever.




urs. det kommer vara så svårt att vara utan världens bästa vänner i 9,5 månader..
REBBO AJ LOVE JU. DU ÄR LIKA BÄST SOM MIN HÄST!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0