plus och minus

+ om 5 dagar ska jag till stockholm och träffa utbytisar (!!)
+ om 5 dagar är det valborg och party som aldrig förr
+ om 8 dagar är det pop cultur med julia
+ om 9 dagar kommer syster hem (har varit iväg sen 15 december)
+ det är 29 skoldagar kvar tills skolavslutningen
+ jag har världens finaste pojke
+ min häst är bäst - hih.
+ imorgon ska jag börja cykla till skolan - PEPP
+ imorgon är det piercing x2 som gäller!
+ jag fick mvg på engelska nationella
+ jag har precis öppnat min hockey puck
+ jag har saknat mina klassisar
+ jag har haft världens mysigaste måndag

- pianouppspel imorgon
- jag ska till tandläkaren på onsdag..
- jag har svenska nationella på torsdag
- min hockey puck börjar ta slut (tro inget nu. jag har kollat på ett rosa avsnitt imellan här)
- imorgon börjar skolan igen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0