här står jag och spricker,

Hörreni. Nu ska jag allt börja skriva lite mer vardagsgrejer här.

Idag är det söndag, helgen börjar gå mot sitt slut och den har innehållit:
+ musikalrep
+ fredagsfika med min man
+ bio (hur många lingon finns det i världen?) med min man
+ tacos, godis och chillkväll hos honom.
+ köpt världens finaste klänning
+ hängt i stallet, ridit i solskenet
+ gått en promenad med min kärlek i solskenet
+ solat
+ MISS LI KONSERT

+ pojken sov här
+ långrunda med anna + hundarna
+ lite plugg
+ tacos



det låter väl inte helt fel?!

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Vad tyckte du om Hur många lingon finns det i världen? Vill se den, många som sagt att den är bra! :)

2011-04-11 @ 16:38:01
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0