intervju - check!

kom precis hem från intervjun. Den var mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara. Det var avslappnat, roligt och väldigt trevligt.
.
Först pratade vi lite allmänt om USA och high school. Sen fick min far ( den enda från min familj som va med ) gå ut och hon började fråga mig lite mer personliga frågor, först på svenska : vilka bor du med, hur är din relation med famljen, varför valde du usa, hemlängtan, vad tkr dina föräldrar om detta? .. sen på engelska om mina förväntningar, vad jag känner inför värdefamiljerna och allt.
det kändes inte alls som ett förhör, utan blev mer som en konversation.
och jag stammade, hakade upp mig på ord och skrattade fult, men jag hoppas hoppas att det gick vägen.
en bild var det också ja, denna fick det bli



om 1-2 veckor får jag veta hur det blir.
snälla snälla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0