tisdag 3 januari



tjenare.

Vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva.. Jag hade en trevlig kväll igår trotts allt och jag kom nyss hem. Nu sitter jag i soffan och gosar med alwa. Förövigt åt jag precis en chokladbit för att den va tvungen att ta slut - det gäller ju att ställa upp. Annars är dagen en så länge oplanerad, haha sällan-ställan. Ska ta en sväng till stallet senare iallafall och rida ett riktigt hårt dressyrpass på min ponni. Sen antar jag att jag borde ta tag i plugget (skriver det jämt men kommer aldrig igång) Hinner jag så blir det även en sväng till solariumet och sen kanske inhandla något annat trevligt till kvällen. -vad det nu kan vara.. Hade velat skaffa mig träningskortet idag, men mor min hade inte tid med det så det får bli någon gång nästa vecka eller något.

Nu ska jag iallafall ut en sväng med hundarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0