tisdag 3 januari

Klockan är kvart i sju och det regnar ute. Idag har det varit en dålig dag, jag har frysigt och min ponni var olydig. Jag har lust att köpa en tidning och hundra kilo godis men jag orkar inte läsa och jag är inte så sugen på godis. Så då blir det ju faktiskt lite svårt. Aja. nu har jag spenderat några dagar med "lov" känsla. Nivet när man egentligen inte gör någonting om dagarna och timmarna bara går. Det kan vara bra att ha såna dagar ibland, även fast det är tråkigt. Men nu blir det andra bullar. Imorgon ska jag till mitt nya jobb för första gången. Det ska bli jättekul, ska även finslipa lite på eget företags idéen. Tror att jag har det nu nämligen, ska kolla upp lite grejer först och pappa måste hjälpa mig lite. Men jag har ju hela livet på mig så det är ju ingen stress.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart exakt jobbar du ? kul med nytt jobb!!

2012-01-03 @ 18:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0