WHAT A NIGHT,

Wow. jag har haft världens bästa kväll. Först drog jag och några vänner till en pizza restaurang vi var väl ett gäng på kanske 10-12 st. As mysig, köpte mig som vanligt en cheeseburgare - love it. Tänkte vara nyttig och bara ta hamburgaren - inget friterat till. "Du är ny, jag bjuder på chips till" tackar och tar emot (- det är inte han som måste fixa en ny balklänning om den inte passar sen..) Sen drog vi mot matchen. Wow det var så mysigt. Alla hälsade på alla - alla pratade med alla, man dansade, gjorde narr av cheerleaderna, skrek, slogs, snodde varandras telefonnr, attackera folk, lärde känna massor och lärde oss nya språk. Wow. Det var helt klart den bästa kvällen i USA hittills.

Efter matchen åkte vi och köpte glass. Min var alldeles för söt. så nate fick äta upp den..


Jag har inte nämt Garret för er föresten, han är min BFF som man säger här. ÅH. han är så bra!
wow - har träffat så många trevliga människor ikväll. Jag är så glad i hjärtat.


hur som helst, imorgon ska jag upp klockan 6 - YES. 30 minuters sovmorgon! För vi ska till grand rapids (?) och först kolla på Cordells match och sen shoppa. Jag ska köpa en mobil. De där 500 dollarna som blev stulna skulle ha suttit FINT nu. FANFANFANFANFAN. aja, får väl se men inte röra. Ett block och en mobil ska jag iallafall köpa - billigt.




jag är förövrigt SJUKT ledsen över bilderna. Min plan om att vara den perfekta bloggerskan går sakta i kras..
Men jag kämpar!

Kommentarer
Postat av: olivia

Vi kikar in även om vi inte får några bilder! även om det skulle vara roligt, kömpa på du med det ;) oss förlorar du inte pga. det ;)

2011-09-10 @ 11:05:03
Postat av: Hedda

aaah jag är avis! vill också på footballmatch :( har dina värdföräldrar förresten planerat in en baseballmatch ännu? såna är AWESOME.

ha det så braa!

2011-09-10 @ 12:28:34
Postat av: Julia Scherlin

Jag ska också till Grand rapids och shoppa imorgon!!!! Aaaah haha vad knäppt! Vilket mall ska du till? :)

2011-09-11 @ 02:50:52
URL: http://juliasc.blogg.se/
Postat av: Beatrice - utbytesstudent i Las Vegas,Nevada 11/12

DÄR SER DU, finiiis! :D det blev ju bra till slut, visst? :D bIg HuG

2011-09-11 @ 09:59:12
URL: http://exchangestudeent.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0