Fredag.

skolan idag var mycket  bra!

 

Först matte, matten är jättelätt. Läraren vill att jag ska byta till en svårare för att få lite mer utmaning. Men njaa.. trivs rätt bra. Us Hist börjar bli svårare nu. Idag satt vi och kolla på film ett tag, om Word trade center grejen. Sjukt intressant faktiskt (ja jag är en hemsk människa)

Sen Hälsa - brukar ha lunch men idag var det ändrat schema. Så hade hälsa här. wow jag älskar det ämnet - helt i min smak. Sen var det lunch, köpte mig en SUPERGOD hamburgare - YUMMI. Och jag dricker mjölk och vatten hela dagarna. Sedan jag kom hit (om man inte tänker på New York) har jag druckigt 3 glas cola. - lite cred för det tack. Och nyss åt jag min FÖRSTA skiva av vitt bröd.

 

Sen var det idrott och kör. idrottsläraren var typ sjuk så vi fick köra lite fotboll - de va nice. Sen kören smet jag ifrån för att istället gå på audition information. Det var SÅ kul.

 

; ja. först kommer ni in här, se till att gå rakt, kolla på juryn i ögonen, fläng inte så mycket med armarna.. Ni ställer er här, jag gör en markering så att ni kommer ihåg. Sen ska ni säga namn, klass och sång. Sen säger vi okej, då kan ni börja sjunga. Ni får MAX 30 sek på er, sen säger vi tack, då bockar ni och säger tack. Sen går ni ut såhär. Jag tar det en gång till... - så ska vi öva en varsin gång nu?

 

Skolan slutade 1h tidigare pga att alla seniors skulle samlas och prata om graduation, balen, skolfoton och sånt. Taggad tjej. Näst-nästa vecka är det homecomming vecka. Dock var det inte så roliga teman.. omatchat, tvilling, 80tal, färgglatt och skolfärger.

 

Hur som helst, vi skulle iväg någon stans ikväll. men kommer inte ihåg vad det var. Hoppas vi äter ute iallafall!


Kommentarer
Postat av: Hedda

gillar att du först skriver om hälsa " wow jag älskar det ämnet - helt i min smak", och sen äter du en hamburgare till lunch - haha!

fast det kanske är det nyttigaste man kan köpa där eller?

(förlåt att jag maniskt kommenterar alla dina inlägg haha)

2011-09-10 @ 12:34:52
Postat av: ewelina

haha, ja grejen är att det är typ det nyttigaste på menyerna (och det godaste) och här har de ju ordentlig biff också, så om man tar utan pomme så är det faktiskt rätt bra ;)



Hahah det är lugnt :D

2011-09-11 @ 03:27:13
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0