om första dagen i high school.

Okej första dagen.
Var faktiskt inte alls så nervös. - tänkte att jag är från freaking sverige. De måste tycka att jag är intressant. Åkte buss i 9505095035930 år trotts att skolan ligger på cykelavstånd. - borde skaffa mig en cykel. Kom dit, fick springa direkt till första lektionen som var matte. Matte B - som  jag redan läst. Alltså blir det lätt för mig. Men funderar på att byta den ändå - får se vad det finns och välja mellan. Hur som helst, ingen pratade med mig då - förutom läraren som bad mig dela ut böcker medans alla bara satt och glodde på mig. Sen var det snabbt till att hitta skåpet - fick upp det på 3e försöket och direkt mot Historia. Läraren verkar bra - dock inte ämnet, men jag måste läsa det. Sen var det accounting, wow detta ämne måste jag verkligen byta. Freking ekonomi på datorn. Skulle ha bytt redan idag, men hann inte. Så får göra det imorgon så kan jag gå hem sen. (lär komma hem snabbare än bussen) Wow. fattade knappt någonting.. HOPPAS jag får byta. Efter det var det lunch - helt okej. Men så sjukt konstigt att man måste betala för det. Fanns dock tacos, ska nog ta det imorgon! Sen var det idrott, vi stod mest och pratade och kastade lite bollar. Imorgon börjar det på riktigt - utomhus fotboll. Tog förövrigt med mig tre idrottskläder - inga fungerar att ha pga dresscoden. Sen var det kör, jag gillar kör. Imorgon är det min tur att sjunga solo - rock. är rätt taggad.

Annars då?

Jo, jag mötte en sån där tjej som verkar så fin och snäll, men som ger bitch blickar åt än i smyg och kastar bollen extra hårt och extra nära huvudet när hon skjuter. Sen om hon träffar kommer hon skrattande och kramar om än och säger förlåt.

Jag var den där tjejen som ingen ville sitta brevid på idrotten och matten.

En tjej sa att jag var fin i håret.

jag satt själv längst bak i bussen

en tjej frågade ut mig om olle, hon blev helt CHOCKAD när jag svarade JA på frågan: har du sovit hos honom någon gång?  - gulligt.

Hade jag inte träffat NAT (utbytesstudent som man inte riktigt hör vad han säger) så hade jag nog inte ätit lunch över huvudtaget.

Imorgon ska jag byta ämne. ACCOUNTING MÅSTE bytas, ev matte också..

har ont i hela kroppen efter fallet på 4 hjulingen..


jag bryter halft ihop. WOW. såna här saker är tufft att göra.

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är bäst som klarar det!!<3

2011-09-07 @ 00:40:52
URL: http://mariamerica.devote.se
Postat av: Hedda

you can do it! Vet att det är svårt, men försök se humorn i det hela: du är i en äkta high school-film, komplett med bitchar och prydisar haha..

det kommer s'äkert bli bättre när du gått där ett tag, varje dag träffar du ju nytt folk liksom. Och du kanske kan börja gå drama eller nåt? den stereotypa drama-personen brukar väl vara rätt schysst? :)

2011-09-07 @ 19:42:23
Postat av: rebb

babyyy! du är stark, heja dig! hoppas det blir bättre, lovelovelove<3<3

2011-09-07 @ 20:55:52
URL: http://regnkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0