babe

Idag kom mitt paket äntligen (trodde jag). Det visade sig vara paket nr 2, as weird att det kom först med tanken på att det andra skickades ungefär 2veckor innan. Men det innehöll kläder, mössa och vantar, min fina fjällrävenryggsäck och godis. Djungelvrålspåsen är redan öppen.


Jag pratade förövrigt med Michelle idag ang att åka hem, hon förstod och det var fint. vi satt och grät båda två. Jag ska iallafall prata med min area rep om det nu. För jag har näst intill fattat ett beslut att avsluta mitt år. Inte HÄR och NU, men jag kommer att avsluta det.

Känns inte värt det, när man ska sitta med gråten i halsen på lektionerna i skolan. Denna resa har gett mig så sjukt mycket att ni anar inte..

Nu är det mat och cordellsträning. Jag skippade Musikalen idag för att prata med michelle, ska maila Sara Shomaker (musikaltjejen) ang mitt val så att hon vet.

Men vet ni, jag är fortfarande en vinnare som kommit såhär långt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vännen ska ska du hem?! Vi måste prata på facebook!!<3

2011-09-27 @ 01:59:40
URL: http://mariamerica.devote.se
Postat av: Anna

Självklart är du fortfarande en vinnare! <3

2011-09-27 @ 22:59:46
URL: http://savie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0