Jag hatar att komma på rubriker..

Har faktiskt varit duktig och tagit massa bilder idag.


dock tar de 549085039 år att laddas upp - men allt för eran skull babes.
Och ny design är påväg!


förövrigt sitter jag och försöker plugga, men joel sover = SNARKAR, cordell sitte och spelar super mario på högsta volym (ni vet hur det låter...), hunden skäller hela tiden och fågeln sitter och SKRIKER.
jag börjar nästan gråta. haha - bara för att det är så mycket ljud.
Nej, men jag får nog plugga in hörlurar i öronen eller något, måste få bra på provet. (dvs inte F)


- okej, nu har jag väntat i två timmar och bara två bilder har laddats upp. - DÖR!
jag måste iallafall plugga som fan nu, ni måste hålla tummarna för mig imorgon! vid.. 14.49 - då börjar lektionen

Kommentarer
Postat av: olle

Jag tänker på dig älskling - det kommer gå bra! :D <3

2011-09-18 @ 21:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0