Godnatt!

Dagen har varit väldigt skön, vaknade vid 9 tiden och upptäckte att jag var själv hemma. Sen hängde jag här lite, åt frukost (flingor och mjölk), åt lunch (flingor och mjölk) och kollade lite klasser med skolan, packade upp det sista och sånt. Sedan for jag som sagt till doctorn, träffade Hector och hängde lite med honom. Han bor på gångavstånd (för en svenskhundmänniska, inte en amerikanshundmänniska) så det är jätteskönt! Efter det kom familjen hem, vi åt lite mat och for till Cordells träning. Han ska ha sin första match i morgon - ska ta med mig kameran så att ni får se lite! Vi stack även och handlade lite mat, och nu ska jag sova. Klockan är bara 10 men jag orkar verkligen inte vara uppe längre - whats up med att jag aldrig kan komma in i tidsskillnaden?

Än så länge har jag gått upp 0.5 kg - då vägde jag mig efter maten. PUST. Blev lite smått skräckslagen när vågen visade tresiffrigt - sen kom jag på att det inte var kilo.

Imorgon ska jag vara hemma med Cordell. Jag ser faktiskt inte fram emot det, jag har aldrig varit själv med ett barn.. Jag vet inte vad man ska säga eller göra.. Ska jag laga mat? hm.. får se hur det går. Han kallar mig iallafall för "sissi"  (storasyster) - that's cute!

Engelskan är faktiskt svårare än jag hade tänkt.. men jag har ju bara varit här ett dygn typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0