torsdag.


Hello babys.
Då var det yttligare en morgon här ensam, förutom Cordell som sitter och kollar på film hela tiden (pust). Förövrigt har jag hittills gått NER 3kg sedan jag lämnade sverige - rip muskler <3

hur som, vill mer än gärna gå ut och gå idag. Men jag vågar inte riktigt pga att Cordell är hemma - kan man lämna en 7 åring hemma? Tror promenaden får vänta tills helgen. Förövrigt ber vi bordsbön innan vi äter maten här - det är något nytt. Och tror vi ska till kyrkan i helgen och kolla lite. Förlåt att jag inte har bilder att visa er, men jag sitter mest bara i huset hela dagarna nu för tiden. En stor skillnad från mitt liv i Sverige, men det kanske är bra?

Kan knappt bärga mig tills skolan börjar, då jag kan börja röra på mig, träffa nya vänner och börja med aktiviteter. -1 vecka kvar!!
Har förövrigt as ont i armarna efter alla sprutor..

Det är tur att inte mamma var med när vi handlade mat igår. seriöst - de köpte typ 40 små plastmuggar med olika puddingar, tre olika chipspåsar, massa läsk och sånt. - kul.
och joel är verkligen för sockerfritt. sockerfria puddingar, cola light och massa sånt - rätt roligt. Har förövrigt inte varit så sugen på onyttigheter sedan jag kom hit..

Idag ska jag väl hänga hemma tills michelle kommer hem (joel är i indiana) då blir det väl mat sen dra till Codells match. Har haft exakt likadana dagar sedan jag kom hit. Nu är det 3e dagen - och den blir likadan. Förutom att istället för träning blir det match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0