söndag.



För det första vill jag bara säga TACK JAG ÄLSKAR ER. ni är så fina och så stöttande. Mår mycket bättre idag! Var i kyrkan imorse, förstod ungefär lika mycket som i en vanlig kyrka. Men jag köpte nästan allt prästen sa, det var rätt coolt faktiskt.

Men jag har ingen aning om de är protestanter eller Katoliker (vet inte heller hur dessa två stavas). Hur som så pratade de väldigt mycket om "dagen då gud kommer tillbaka" - eller om det var jesus. Fattar inte riktigt skillnaden på de. Till lunch åt vi rostatbröd - eller ja, stektbröd med ost. JUMMY. och nudlar. Nu sitter jag och kollar på Twilight. Ska snart skära upp lite vattenmelon. IKVÄLL blir det äntligen tacos och grillade marsmellows.

Kommentarer
Postat av: Malin Svahn

Ewe, vill du prata så finns jag här vad det än är. Kör hårt, det blir bättre med tiden!

2011-09-04 @ 22:34:13
URL: http://malinsvahn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0