puss från sjuklingen

garret och jag på skolans bakgård.


Hejsan babes. Jag är ledsen att jag är lite off, men det är rätt mycket här nu. Idag var det som sagt skola,musikal,mat och cordellsträning. Hade matteprovet idag, gick sådär.. Prov + feber är inte sån bra kombination. Förövrigt så har massa kommit fram och grattat mig till rollen i musikalen idag, sagt att jag var duktig på audition och massa. - då blir jag glad. Folket i skolan har förövrigt börjat kalla mig "fash" - dels för att de inte kan uttala mitt namn och dels för att de tycker jag har coool stil - fashongiirl. I like it! Imorgon är det skola som vanligt, US hist quiz också, men får se. Just nu ligger jag med feber. Har på mig ungefär alla kläder jag äger - TOM vinterjackan och ligger ändå och fryser som en get. fan.

hur som, på lördag är det shoppingdags. - funderar på att ta en klänning jag har hemma - nivet den där blåa med volanger? Istället för att lägga pengar på en som jag ska använda en gång? haha. ja jag är snål här. Men jag lägger hellre pengar på aktiviteter än en klänning. Jag ska ju ändå bara gå med en kompis.


- klockan är 9.10 här - på kvällen alltså. Jag ska sova, ska nog vara hemma imorgon så att jag blir frisk någongång..  - vi får se!

Kommentarer
Postat av: Hedda

oooh la la snygga leggings!

2011-09-18 @ 11:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0