plugginglady.


Anders (min mattelärare i sverige), jag saknar dig. Trotts att jag läser Matte B som jag redan läst så är det så SJUKT jobbigt. Okej, man lär sig en sak - sen ska man göra 094853095830495834958340953484 tal med det. Som nu, från idag till imorgon har vi 36 freaking tal. Och ett tal tar typ 5 minuter för man måste skriva ner ALLTING.

(och de 23 st första talen jag gjorde var fel tal.. alltså inget av talen vi hade i läxa)



det är som är MEST irriterande är dock att det ändå bara är 5 som rättas - dessa väljs slumvis ut. färstår ni hur opepp man blir på att sitta och plugga då eller?

Har 4 häften us history också. Men det får garret hjälpa mig med - samt så rättar hon typ inte. Hon bara prickar av att man lämnat in.


En annan sak. Jag och michelle kanskes ska börja dansa Zumba - FÄTT. Hoppas det blir av!


Det är nu allting börjar - känner ni det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0