myskväll


direkt efter skolan satte jag mig och pluggade lite på matteprovet vi har imorgon. Hade hälsaprov idag, var typ 4st som jag inte ORKADE. Helt seriöst, jag mår as bra på morgonen och kvällen, men under dagen får jag feber. - funderar på om det är stressen? hur som, satt med feber och gjorde det där provet. Vi får se hur det gick. Matteprov imorgon och Us Hist prov på måndag - dödamig. det där ämnet alltså. HURSOM. Efter lite plugg åt vi och sen drog vi till cordellsträning. Det var FREAZZZZING cold. Jag dör - nu börjar det bli kallt här (typ som i sverige alltså) - regnade gjorde det också. Så efter att ha suttit där i 1.5h så åkte vi hem, tände upp öppnaspisen - bakade mina favoritkakor - gjorde varmchoklad med marsmellows och åt upp ALLA kakor.

Det är så konstigt, jag är VERKLIGEN inte en kakperson. Tycker inte om kakor. men dessa - YUMMY!

Jag kan även säga att wow, min hy har verkligen blivit fin sedan jag kom hit. *glad tjej* och att jag får mängder av positiva kommentarer på min engelska. De är typ helt chockade att alla i sverige kan engelska. - rätt gulligt.

Jag kan även säga att WOW. jag trivs här. Morgondagens schema är
- skola
- musikalrep
- ut och äta med familjen (gör det typ 2ggr i veckan - LOVE IT)
- cordells träning





Hoppas mina babes där hemma hade det bäst på relionsresan föresten. Det är så konstigt att ni är så långt borta..

Kommentarer
Postat av: Linn

åhåhåhåhå, religionsresa var rikigt kul! men nu börjar man verkligen känna att du är typ PÅ ANDRA SIDAN JORDEN! helt sjukt! <3<3

2011-09-15 @ 14:31:00
URL: http://linnlyback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0