lördag.

godmorgon mitt herrskap - eller något.

Klockan är 8 här och vi ska snart åka för att kolla på Cordells match. Jag har tagit på mig massor med kläder - så att jag är redo att möta kylan! - okej, ni har det nog kallare än mig, men ändå! Är taggad på shoppingturen i eftermiddag. Förövrigt hade jag en jättekonstig känsla när jag vakna, jag drömde liksom att jag var i sverige, så när jag vaknade så min första tanke var " vart är jag?" - as skumt. Hur som helst, gjorde inte klart US history papprena igår, men jag ORKAR inte. Har gjort 4 st häften - 3 kvar. Prov på måndag..

 

hur som helst - det blir nog en bra dag idag.

 

Förövrigt fick jag ett meddelande av mig area rep. igår " MÅSTE PRATA MED DIG" - bör jag vara rädd?

 

förövrigt nr2, jag dör på mitt hår just nu. vet inte riktigt vad jag ska göra med det.. = i-landsproblem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0