lite svar



jag tror det kommer bli mycket bättre när skolan drar igång. finns det några andra utbytesstudenter på din skolan ? om inte kommer du ändå lätt hitta vänner att umgås med ! <3


Det tror jag också. Ja, det är jag och 5 till - har redan träffat de andra. Jättetrevliga. Hoppas att det kommer bli bra. Sjukt läskigt med första skoldagen dock.. Men det är väl bara att göra det bästa av situationen. Tack! :)

kan man (OM MAN VILL) byta värdfamilj typ när man är där? om det inte känns rätt eller så.

Ja det kan man. Men man måste se till att ha en bra anledning. Kan ju inte riktigt byta för att "de äter äckligt" eller något sånt. Men ja, man kan prata med sin area rep. så försöker hon lösa det eller försöker hitta en annan familj.


kan du inte visa mer bilder från hur det ser ut och din familj

ska jag absolut se till att göra, dock tar 1 bild typ 30 minuter - därför det är segt. Jag ska bättra mig ;)

Tycker du inte om Pizza?

Nej, jag har aldrig i hela mitt liv gillat pizza ;)


Om det skulle vara så att man inte trivs eller har jätte hemlängtan eller typ ångrar sig, får man åka hem då? nått jag funderat på, haha. puss

ja, självklart! Man får åka hem exakt när man vill. Men då var ju de där 100 000 kronorna man la ner på dethär förjävels. Men ja, fullt tilllåtet när som helst :) Puss


Kommentarer
Postat av: Tommy

Gumman - på kameran finns en meny - med inställningar där du kan ändra på bildstorlek/upplösning. Kolla så att den inte är inställd på max (eller att du laddar över originalfilerna till bloggen)

- bilderna som ligger i bloggen är ca 400 Kb stora - så allt över det är bara "waste of internet time"

/taco-pappa (sorry about that reminder)

2011-09-05 @ 19:57:10
Postat av: Tommy

annars

1. öppna bilden i photoshop

2. välj bild/bildstorlek

3. skriv bredd 500 pixlar (höjd rättas automatiskt)

4. klicka ok

5. arkiv/spara som - och döp till ett bra namn och lägg den i en USA-mapp typ...

6. ladda upp på bloggen

2011-09-05 @ 20:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0