Lång dag.



Hej babys.
Har varit en lång dag idag. Skolan var allt som vanligt, matte, us hist, hälsa, idrott och kör. Körde amerikanskfotboll på idrotten - så sjukt jobbigt! Iallafall, slutade skolan som vanligt 2.40. Då var det bara att vänta tills 3 - då jag gjorde min dansaudution som gick helt okej och sen sång 4.15 audution som gick bra.  - de sa direkt att de ville se mig igen. Så då var det bara att vänta till 7.45 - förstår ni hur lång tid det är? (förlåt att jag börjat skriva i pm och am istället för typ 19.45...) Satt iallafall och gjorde läxor och flummade runt med carol och Garry ett tag. Garry var snäll och väntade på mig och var mitt mentala stöd. Sen var det MASSOR av tryouts. Vi fick läsa manus, dansa igen och massor. Flera människor fick gå och jag blev kvar i den sista gruppen. Imorgon får vi veta om vi kom med/vilka roller vi får. Jag vill verkligen vara Holly - typ en slampa som är lite whitetrash - if you know what I mean? Hur som helst så har hon bäst låtar - därför ja vill vara henne. Vi får se imorgon! Klockan är iallafall 9.46 här nu - kom precis ut ur duschen. Nu ska jag sova.

Imorgon är det seniorfoto på G - jag vet inte vad jag ska ha på mig..


fick förövrigt godis av busschafören idag - "det förtjärnar du" . då blev jag glad!

Kommentarer
Postat av: olle

jag älskar dig

2011-09-13 @ 07:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0