Labor Day

Idag är det Labor day här. Vet inte vad det betyder mer än att man inte går till skolan. Vet inte riktigt vad planerna är idag. Just nu är Joel och Cordell ute och hugger ner träd och michelle jobbar och här sitter jag.. Det är lätt att tänka på saker man inte borde när man sitter hela själv hela dagarna och knappast gör någonting. Men det blir nog bättre när skolan börjar. WOW- den börjar imorgon. Jag är så sjukt nervös att jag kan spy. Men jag tror det kommer gå bra - hoppas jag. Hur som så vill inte mitt ica banken kort fungera - WHAAT?!?! Så nu kommer det kosta 35 greaking spän varje gång jag ska ta ut pengar. Jag måste se till att fixa detdär!  Nu kom Cordell in, vi ska nog sätta igång en film!


Får se vad kvällen bjuder på!


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0