Labor Day del 1



Sitter ute i solen och chillar. Det börjar bli lite varmare nu. Var typ bara 15 grader i skuggan innan - CCCCCCOOLD. Och säkert typ 10 grader inomhus. Men nu börjar det närma sig 25. Har haft lite Cordell tid idag. Började med att vi kollade på "Tigers film" - tror den heter så på svenska? aja, vi båda grät som bebisar och åt upp alla kakor. Sen gick vi ut en sväng, Han lärde mig skjuta med gevär - jag ägde. Och skjuta pilbåde - inte min starka sida. Det var rätt kul! Nu sitter han och åker på gräsklipparen medans Joel klipper. Och jag sitter på trappan och bloggar. Rätt chill. Ikväll blir det glassbuffe tror jag. Mooville - där vi var i förrgår (tror jag det var) De har VÄRLDENS godaste bubbel gum glass. ååhåhååhåh. jag önska så att vi hade mooville i sverige. Finns dock bara ett i hela världen. - sucks. Vet inte mer vad planerna blir. Sandy (area rep.) kom förbi med en camp lapp nyss. Skulle så gärna vilja gå - men familjen verkar tycka att det är för dyrt så det blir nog ingenting.

JAG HATAR ATT JAG BLIVIT AV MED MASSA PENGAR.
jävla skit.. annars hade jag lätt kunnat köpa massa roliga grejer nu. Men nejnej.. spara spara.

måste fortfarande köpa en mobil - men vi har liksom inte varit iväg på någon shoppinggrej än. Och känns inte som att de ska behöva köra mig 548593438403534 mil för att jag ska kunna köpa en mobil..  en träningsväska måste jag ockås ha. Omjag ska ha idrott varje dag i 9veckor lär jag behöva en större väska än min handväska. Har inte ens testat om mitt bankkort fungerar..- sucks.

Engelskan går lättare nu förövrigt, tänker inte så mycket på det. När jag inte förstår va de säger så frågar ja bara så får de förklara. Joel är värst, han har typ lite mississippi dialekt låter det som. Allt bara flyter ihop och det blir bara mummel.


jag har ett problem, jag måste verkligen börja tvätta kläder.. hur vet jag om jag själv ska tvätta eller om michelle gör det? ååh. svårt.. får ta upp det lite senare idag.





glömt berätta om när jag var i kyrkan. Prästen började prata om mig, välkomnade (?) mig till michigan från sverige kära ANGELINA. What the fuck? Men det var fint iallafall, sen bad vi alla om att jag skulle få en bra tid i amerikatt.
På söndag ska vi på picknick med hela kyrkan. (tror jag). Det blir gr8.

Kommentarer
Postat av: Linn

åh finis. känns så sjukt att du är så långt ifrån mig - men det känns ändå så sjukt fint att det verkar bli bättre och bättre och det låter riktigt trevligt med kyrkan, även om prästen inte kan ditt namn. haha.

2011-09-05 @ 20:03:06
URL: http://linnlyback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0