kyrkhäng.


(ååh. skrev ett helt inlägg som raderades)
hur som, idag blev det inte kyrkan för än 10:45 - men det gjorde inte mig något. Jag sov gladerligen till halv 9 och kände mig rätt utvilad. Hursom, lyssnade lite på tal, sjöng och hade oss, sen var det picknick igen. Denna gång innomhus då det är regn i luften idag (men ändå ca 17 grader). Vi åt alldelesförmycket och satt och pratade massor innan det blev att dra hem. Ledaren frågade mig om jag skulle komma på teen-mötet i eftermiddag. Tänkte strunta i det först, men sen när vi skulle gå kom sam efterspingande och frågade om jag inte kunde komma - då kunde jag inte säga nej. Sam är nog den trevligaste killen jag mött sedan jag kom hit. Så sjuk klockren grabb. Han är också senior på Maple Valley men vi har dock inga klasser tillsamman - det suger. Men vi brukar äta tillsammans ibland.

Jag gillar kyrkan här, den är rolig, modern, alla är så trevliga och de hittar alltid på saker. Resor gör de också - rätt många. Får se i framtiden hur det blir. Just nu är det inte så många resor än.. Men när det blir kallare så hörde jag ryckten om skidresa.

- den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0