jag lämnar inte amerikatt - än.

fått fina sms under hela dagen, haha. Ett ryckte har tydligen gått i skolan om att jag åkt tillbaka till sverige. haha - så fått massa "vi måste ses och kramas hejdå/ du FÅR inte åka/ jag tänker åka med dig" - sms. rätt fint att så många redan bryr sig. Men nejnej, jag stannar ett tag till - har ju precis kommit hit ju! Det är sjukt att jag redan varit här i 21 dagar - amagaad. Är as taggad inför morgondagens shopping, inte åkt och riktigt shoppat någongång sedan jag lämnade sverige. I New York sprang man mest bara omkring och kollade på allt, och köpcentrumet jag var i med familjen var inget för mig..

Huvudet känns lite bättre.
Idag har jag förövrigt varit så sjukt onyttig - men det får man vara när man är sjuk tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha! Fan va random, vad är anledningen till detta rykte??? Vi får ta och höras någon gång <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0