hello



det är sjukt varmt i dag också. 33 grader i skuggan, tydligen lite för varmt för frank familjen som istället har satt sig för att kolla på tv. Hah, när jag sa till Cordell att jag skulle ut en sväng kollade han bara på mig " men, du va ju ute igår?! " - kul!

Var iallafall i skolan och valde ämnen nyss. Eller ja... de valde ämnen åt mig (rektorn typ). Så har typ världens tråkigaste schema. Men ska kolla om jag kan ändra det, har ju ändå ingen nytta av ämnerna efter som de inte gills..

1a terminen:
matte, historia, accounting - ingen aning om vad det är, idrott och kör. Idrott och kör är ju okej, och historia måste jag ta. Men matte?..

2a terminen:
Matte, historia, accounting, engelska, kör.. tråkigaste terminen ever! Vill få bort matte och accounting tror jag (ifs ingen aning om vad det är) Engelka och histoira måste jag läsa..

3e terminen:
Engelska, hälsa, accounting, datakunskap, kör.  - den går nog inte att ändra på.. eller kanke ändra typ från datakunskap till något roligare och ev då om man tar bort alla tre accounting..


ska se, ska gå till hon som sköter ämnerna första dagen och försöka ändra..

Hur som, hörde rycktern om Tacos och grillade marsmellows ikväll. - gott!
Kan även lägga till att jag åt min första pizzabit på 4 år idag. Dock en väldigt liten bit, men den var okej.
¨
Imorgon ska vi på riddarspel!!

love from michigan!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Accounting är ekonomi.Matte är ju förvisso inga problem för dig, men försk hitta roligare, det är klart!



På dem bara :-)



/T

2011-09-02 @ 23:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0