Godnatt.


Väldigt random så bestämde vi vid 8 på kvällen att ärs, vi sticker ut och äter - så kan vi kolla på skor till ewelina. Så 7personer åkte i ca 40 minuter för att hitta en affär som var öppen för att kolla på skor till mig. Fick lite dåligt samvete när jag inte hittade några - men jag tänker inte köpa några fula. Sen åkte vi till Hastings och åt lite, eller ja.. mycket. Familjen älskar stället - jag hittar aldrig något gott att ta.. Kanske nästa gång! Hur som, höll på och dö av trötthet. Helt seriöst så har jag inte kommit in i tidsskillnaden än - vid halv 6 börjar jag bli trött. (alltså klockan halv 12 i sverige) Det är NÄSTAN tillomed så att jag kan somna i bilen då. Helt sjukt..

Hörde förövrigt Westlife i högtalarna i en affär, typ först låten jag känner igen sedan jag kom hit. Här är det country som gäller - rätt gulligt faktiskt. Eller julmusik... åkte i angies och bills bil hem från småkillarnas fotbollsmatch. Vi lyssnade på julmusik, men det var inte människor som sjöng utan det var hundar som skällde i tonarterna. - jag trodde jag skulle dö.

Jag gillar angie och Bill - det är nästan så att jag har bättre kemi med de än med michelle och joel. De är lite mer skojsamma, lite mer flummiga liksom. - och då blir jag likadan. Michelle och joel är så tystlåtna - förutom när de skriker på Cordell - och då blir jag tystlåten och tillbakadragen. Vilket jag nog inte skulle beskriva mig som..


Imorgon behöver jag inte gå upp för än 9 - det är den längsta sovmorgonen jag fått sedan jag kom hit. Jag är glad om jag får sova längre än halv 8!

Kommentarer
Postat av: Hedda

haha asså amerikansk julmusik, du vet alvin&gänget? de där jordekorrarna? när jag var lite köpte iaf mina föräldrar en hel julskiva där de sjunger, den är heelt underbar - lyssnar varje jul ;) så köp lite najs country, you won't regret it!

2011-09-18 @ 11:05:19
Postat av: rebbis

baby jag saknar dig verkligen nu. nu börjar du ju liksom få ett eget liv därborta without me o det känns så jobbigt och mycket mer verkligt att du verkligen inte är här. it suck duck. vilken tid är det bäst o skypea? saknar deeeeeeeej

2011-09-18 @ 11:22:43
URL: http://regnkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0