Godmorgon världen (se vad som står på..)


Jääävla skit, bara för att jag KAN sova till nio så vaknar jag av mig själv vid 8. Vad är det med mig? Hur som helst, jag har tillbringat morgonen med att leta efter fina julklappar som jag önskar mig (höh), pratat med min pojkvän - tack gud att sverige är 6h före och försökt få tag i någon som vill fixa min blogg design.. Ja, typ det.. Jag ska väl snart gå upp och äta lite frukost, jag älskar mina frukostflingor (egentligen cordells), det är typ maränger i de. YUMMY. Iallafall, klockan kvart i 10 börjar söndagsskolan, är nog bara med en kort stund idag för jag måste plugga på Usa historia plugget. Förlåt att jag tjatar men ni anar inte hur svårt det är..

Jag ska förövrigt föröka att ta mer kort till er, jag har varit dålig på det..
Nu ska jag iallafall äta lite frukost, men vi hörs sen babes. - ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Erika

Klart jag kan hjälpa dig! :) Skickade precis ett mail till dig :)

2011-09-18 @ 15:30:02
URL: http://erikahej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0