fråga

om hemlängtan.

får många frågor ang hemlängtan nu för tiden.
Men på något sätt så är det så mycket just nu, skola, halloween, homecomming week, musikalrep, prov, vänner och massa händelser på gång så man hinner inte tänka så mycket på sverige.

Såklart det suger att inte få uppleva allt dethär med mina närmaste. Men alla måste någon gång lära sig att stå på sina egna ben. Det här är en sån stor möjlighet, det öppnar många nya dörrar och jag vet att de som är där hemma fortfarande kommer vara där när jag kommer hem.

men idag. idag saknar jag min pojke väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Alltså jag dööör... Du fattar inte hur avundsjuk jag är på dig!!:) är ganska inne på att göra samma sak själv, eller rättare sagt det vore the top of my dreams typ, haha. Så är därför himla kul att läsa bloggar som gör samma sak!:)

Ha en underbar tid som utbytesstudent!

Kramar

2011-09-15 @ 16:30:23
URL: http://admin.nextinfashion.se/byellen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0