Första krachen i USA - naaaw



förlåt. rubriken är intern. bara typ atilla joakim emilie och bea som förstår..

hur som helst var jag och cordell ute och åkte 4 hjuling. Han körde jag satt bakom. Slutade med att hela fyrhjulingen välte. Jag kom under och liksom fick hela 4jävlen över mig och massa krångel. Så nu har jag skärt upp hela armbågen,  hela ryggen är uppriven och så smällde jag i höftkulan så sjukt hårt. Liksom den som fick ta smällen. Wow - det gjorde ont. Men det är väl smällar man får ta. Måste iallafall ta en dusch snart så jag får bort all smuts i såren - ajfan.. 


aja, snart kommer michelle hem, och då blir det ut och åka. NICE

Kommentarer
Postat av: Alice

Inga problem! Ja jag mar mycket battre nu. Jag berattade for min vardfamilj att jag inte riktigt saknade vanner och familj utan att det ar svarare an jag trott och att det ar svart att anpassa sig. Sa sen dess har vi gjort saker hela tiden och jag har fatt traffa massa folk, sa det ar jatte viktigt att dom vet hur man mar och hur man kanner har jag markt.

Nej jag borjar skolan imorgon.. riktigt nervos.. Nar borjar du?

2011-09-05 @ 21:39:13
URL: http://alicervt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0