Distansförhållande

Vad gör ni en fredagkväll (för er) som denna?
Själv sitter jag och pratar med min pojkvän ang framtida hund, lägenhet och resor.
Jag måste säga att distansförhållande-grejen funkar bättre än förväntat för min/våran del. Visst, det är svårt att vara utan varandra. Men vi båda vet ju att vi ses om ca 270 dagar. - så varför sitta och gråta då istället för att göra något kul så att tiden går snabbare? Visst, det går lite upp och ner ibland, man blir svartsjuk och ... Men det förändrara inte kärleken för det. Visst - vissa känslor försvinner när man inte ses på 10 månader. Men jag kan sätta allt jag äger och har på att de känslorna kommer tillbaka så fort man ser varandra igen.

Jag satt faktiskt och kollade på resor hem till sverige över jul, 7000 ungefär. Mycket pengar och jag ångarede med en gång att jag kollade. Jag ska fira jul i Usa - det är nytt, annorlunda och as nice! Jag ser fram emot allting som händer, och jag vet att världens bästa och finaste pojkvän kommer stå där på flygplatsen med 549083 pussar till mig när jag kommer hem.


Nu måste jag verkligen plugga! - HEJA


ps. videoinlägg på g

Kommentarer
Postat av: olle

I LOVE YOU SO MUCH!!!

2011-09-16 @ 19:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0