Bilden vill inte. sorry babes

Idrotten idag var så jävla HÄRLIG.

ni vet (några av er iallafall) hur jag pratar om att jag vill vara med i biggest looser bara för att bli TVINGAD att göra saker? Så är det typ på våra träningar - lite som biggest looser. Det är så SJUKT jobbigt, men så SJUKT härligt. Alla peppar varandra och är glada.

FAN va fätt med idrott 75 minuter 5 ggr i veckan.
plus att jag har räknat ut att min familj inte är så onyttiga. - visst de köper massa grejer, men de äter de LÅNGSAMT plus att maten är sjukt god. Ikväll åt vi engiladas (jag vet inte hur det stavas) - MUMS. Igår åt vi kött och ris - as konstigt och as gott ris.


OJ: klockan är fraking över 9 här. Jag måste sova.
(och nej alla från soft landing campet - jjag har fortfarande inte vant mig vid tidsskillnaden. är ALDRIG hungrig här typ - det är ju ifs bra)

hur som helst, ville jag komma fram till att jag nog inte kommer bli så fet detta året. Men kanske kommer gå upp i vikt pga musklerna och det är ju bara bra.


- älskar förövrigt min Hälsa lektion. SÅNT vill jag göra föralltid.



nu MÅSTE jag sova. ska upp 05.20. DÖDA MIG. - så sjukt tidigt. Har även kommit fram till att jag är den eleven som åker LÄNGST skolbuss i vårat område - KUL. 7-35 börjar skolan, saknar fmgs hejvibörjarvid9.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0