besviken tjej.


Känner att jag har rätt mycket press på mig här. Pratade just med Michelle ang shoppa på onsdag. - så blev det inte. Måste vara hemma med cordell plus att hon vill att jag ska göra läxor innan jag gör något kul om dagarna. Suck. Aja, hon lovade iallafall att ta mig och shoppa senare på onsdagen. Det är ju inte alls samma sak att shoppa med de som med tjejerna, menmen.. det är deras regler och jag tänker inte tjabbla emot. Vi får se vart det hela slutar, skulle ha picknick med garret också på onsdag, men det hinns inte det heller.. 

Hur som, de ville att jag skulle tillbaka till kyrkan nu för någon aktivitet. Men jag sa ifrån, jag måste plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0