Andra dagen på High school.

Mycket bättre dag idag. kände igen några människor på bussen som man kunde prata med, första lektionen var matte - börjar bli lite knepigare men det känns rätt bra än så länge, sen var det US history. Ämnet alla utbytesstudenter har varnat mig för - men det känns rätt bra. Lärare är jättesoft och ämnet är rätt intressant än så länge. Jag känner mig dock lite som en pluggis när jag är den enda som antecknar. Men hellre det än att jag får ett C- och får åka hem. Sen var det accounting - sista accounting lektionen EVER. Fattade ingenting satt mest och pratade med B - han heter inte B, men jag kan inte uttala hans namn rätt så han sa " whatever, just say B" Sen lunch, satt med B och hans vänner - Nate är en utav de. Han påminner lite om troy i HSM filmerna. - fotbollskillen som fick stjärnrollen i musikalen förra året (har kör med honom - därav jag vet det) Iallafall, sen blev det idrott - jag glömde lappen med påskift. Det är så fint här - man måste typ skriva under reglerpapprena och så måste ens föräldrar skriva på den också. - den glömde jag.. men fick vara med på idrotten ändå. Körde fotboll, och sen såklart ingen dusch efter - så blev ju att slöspela lite.

Sen var det iallafall kör, jag älskar kör. Idag var det min tur att sjunga. Han sa att jag var väldigt duktig - sen fick alla sluta tidigare (händer kanske 1 gång om året på high school) Så gick han och presenterade mig inför musikalläraren. Så på måndag ska jag göra audition till musikalen.


Kommentarer
Postat av: Linn

åh vad spännande eweliniii! :DD

2011-09-07 @ 23:13:11
URL: http://linnlyback.webblogg.se/
Postat av: per

sjukt roligt med kören och musikalen! somsagt var det min räddning när jag var utbytesstudent, oftast hittar man några roliga människor i dom kretsarna liksom. Förstår inte varför folk har varnat om U.S history dock, jag hade det hela året och det var mitt favoritämne! Dock kanske det har att göra med att jag hade världens bästa lärare och att jag är historieintresserad men ändå, det är ju nice att lära sig lite mer om USA när man ändå bor där ett år! SkojjSkojj att du bloggar så mycket föressten, ha det fint, hälsa amerika!

2011-09-08 @ 20:57:57
URL: http://onthecount.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0