Världens bästa pappa

min syster skrev i sin blogg:

hade ingen aning om att mamma var gift med jultomten & att han dessutom var min far.

bäst är han iallafall!

 

jag måste hålla med, min pappa är bäst. Imorgon ska jag gå in på mix megapol och försöka få med honom i pappa-barn planet. Har ni hört om det? Min pappa köpte iallafall en varsin Iphone 4S till mig och min syster idag. Han skämmer bort mig alldeles för mycket egentligen, men oj vad han äger! Ett snyggt pälsskal till mobilen köpte jag också.

Olle stack förövrigt precis, han har högskoleprov imorgon så han lät mig spendera natten själv.

(lycka till imorgon postis! - och alla andra som ska göra det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0