Tidsinställt

Nu sitter jag nog troligtvis i Newark och väntar på planet med fina fina alice - vi har ca 5h på oss på flygplatsen. Därför tänkte jag ge er lite information om hur min dag såg och ser ut.


-Upp klockan 4
-till flygplatsen vid 5
-planet lyfter 8.41 (14.41 SV tid )
-är i chigago 8.35 (eller 10.35 MI tid 16.35 SV tid)
-åker från chicago 10 - chicagotid ( 12 MI tid )  - MED ALICE
-framme i newark 01.10 MI tid (17.10 SV tid)
-åker från newark 17.20 MI tid (23.20 SV tid) - MED ALICE
-framme på (i?) arlanda 07.15 SV tid (01.15 MI tid)

där kommer troligtvis min fina pojkvän stå (vet inte just nu om det kommer bli fler)
ååh. jag kommer pussa sönder den pojken alltså..
Lär tvinga honom köra förbi donken påvägen hem, pga alla flyg och tidsskillnader lär jag nog inte äta något. (?) - mer än flygplansmat..

Sen blir det hemma kväll med familjen och underbara tacos.
Tror även det blir en sväng på stan med underbara paussallaaaaad!
Egentligen skulle jag och olle fira niomånadersdag - men det ska vi göra på fredag istället, för då är halva min familj ändå iväg så då kan jag äta ute utan dåligt samvete.

Kommentarer
Postat av: Anna

Din blogg är verkligen läsvärd och jag har följt den ett tag nu (som du kanske har märkt) men jag vill ändå ge dig ett tips så att den blir ännu lite bättre :) Det är det här med särskrvning vilket jag och många andra tycker är oerhört irriterande. Som "hemma kväll" till exempel som du skrev i detta inlägg. "Hemmakväll" heter det :P Ville bara påminna dig om det. Hoppas resan gick bra! xd

2011-10-05 @ 17:46:01
URL: http://savie.devote.se
Postat av: Anonym

Nevark.....NEW YORK ..eller hur..

2011-10-05 @ 21:49:43
Postat av: Anonym

NEW YORK...MY LADY...

2011-10-05 @ 21:53:49
Postat av: ewelina

haha nej, newark heter stället :) - ligger rätt nära New York :)

2011-10-06 @ 11:51:09
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0