Nyhet!


Så länge jag kan minnas så har både jag och min syster sagt att vi någongång ska flytta till Göteborg. Och vet ni vad? Igår tackade min älskade syster ja till en lägenhet där. I början av November flyttar hon troligtvis dit, och hon har redan två jobb där. Detta betyder att jag i framtiden kommer hänga mer i Göteborg än någonsin. Jag är taggad, antar att det blir ett Göteborg besök redan nästa vecka och hjälpa till med grejer. Elli bad om hjälp med flyttningen och när jag sa att jag var ledig kollade hon på mig och sa "det var inte riktigt dej jag menade.." Men jag vet att hon älskar mig ändå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för jobb?!

2011-10-28 @ 19:12:14
Postat av: ewelina

ena är kock på ett hotell och det andra är på ett fik :)

2011-10-28 @ 22:47:36
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0