Måndag

Var en fin måndag idag. Hängde någon timme i skolan och kollade på när mina finisar övade dans inför musikalen - duktiga som tusan är dom! Sen drog jag till stan och gick och kollade lite med olle. Vi köpte även paussallad till lunch och bara satt och snackade lite om framtid och sånt. Väldigt fint! Sen va han tvungen att dra tillbaka till skolan igen, så jag snodde hans bankkort och gick omkring och kolla om jag hittade något fint.
- är faktiskt lite besviken på Norrköping.

Vid halv 3 kom pappa och hämta mig, sen kom olle hem till mig och vi chillade lite. Jag är fortfarande inte helt inne i Sveriges tidzoon - sängen lockar så sjukt mycket runt 4 tiden. Hur som så drog vi och köpte lite godis och låg framför tvn hela kvällen typ. Kollade på en freaking frågesport på TV, ett par som förlorade 2miljoner för de inte visste vad pippi långstrumps långa namn va. - DOG! ( nivet, pippilotta, viktualia... )

fina anna!


Dagens inköp, fina nylonstrumpbyxor med fjärillar på, en ring samt vanliga svara nylon + hårspray.
Köpte även en finfin tröja till min pojke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0