Dagen efter

ja, antar att man mår som man förtjärnar idag. Blev en rätt tidig hemgång för mig (lite efter 1) trotts allt då jag skadade foten, idag kan jag inte gå på den så jag antar att det var ett smart drag. Olle är här också och idag har vi sagt att vi ska strunta i allt och bara ta tid för varandra, kommer alltså inte kunna blogga så mycket idag,kommer inte heller ha så mycket koll på mobilen min. Utan idag blir det slappa x43 och troligtvis blir det en sväng till sjukhuset också och kolla upp foten. Hoppas den inte är bruten bara.

ni får iallafall lite underhållande bilder att kolla på under dagen!

Kommentarer
Postat av: Mini

Låter härligt! Källen spenderades med nåra kompisar, chillade bara. Vad ska du göra idag då?

2011-10-30 @ 12:22:04
URL: http://miniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0