värsta pojkvänsakademin

Sitter och kollar på värsta pojkvänsakademin och jag sitter och kallsvettas och stortjuter som ett litet barn. Både av total lycka och för att jag blir mörkrädd. Hur tänker vissa äckliga penisbärare egentligen? Förstår inte hur vissa tjejer står ut. Ena killen ligger med en storbröstad bimbo under programmet " vem hade inte velat ligga med henne? Jag är bara glad, då betyder det ju att min pojkvän är snygg " alltså whaat? Och nu precis va det en kille som sa till en annan storbröstad bimbo " jag har en tjej, men det räknas knappast för hon är rätt ful, jag menar du slår henne i hästlängder " jag blir så ledsen. Samtidigt mår jag så himla bra. För jag menar, hur sjukt bra pojkvän har inte jag? Oj. han är faktiskt världens bästa, alla dagar i veckan alla kategorier. min fina fina olle. Idag köpte jag julklappar till honom, det är så svårt. Vad ger man till någon som har allt? Vad ger man till den man helst skulle vilja ge hela världen till? Men jag tror jag hittade några bra grejer.


här är en bild från en söndag för några veckor sedan. Jag kom till min pojke, han hade släkt ner i hela huset och tänt massa ljus och hade bestämt sig för att vi skulle baka kladdkaka vilket slutade i smetkrig. haha. han är världens bästa och jag älskar honom alldeles för mycket för att kunna skriva ner det.

Kommentarer
Postat av: julia

Du kanske inte vet allt om olle trots allt...?

2011-11-30 @ 11:46:04
Postat av: ewelina

Nej, jag tror inte man kan veta allt om en person ;) något speciellt du tänkte på? :)

2011-11-30 @ 12:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0