Torsdag.


senaste kvarten har jag försökt rädda mina ögonbryn - utan något vidare resultat dock.. RIP!! Jag har även börjat packa till göteborgsresan som börjar imorgon. TAGGAD TJEJ!! Pratade nyss med olle, han verkade minst lika taggad. Min gullolle. Hittade ingenting på Lager 157 och orkade inte leta jeans så det ska jag göra imorgon istället. Imorgon ska jag även köpa hårfärg för just nu ser mitt hår ut som någonting katten släpat in och gud vet vad. Kanska det blir att köpa hårfärg redan idag ..

Så fort pappa kommer hem från Stockholm så ska jag sno bilen och dra till stallet och ta hand om min ponni.
Hinner jag så blir det en sväng till ingelsta och kolla på jeans ändå, vill verkligen ha några jeans till götet. För ska jag vara ärlig så har jag inte ägt några jeans sedan 2009. Men nu jävlar!


föresten, haha. när jag skulle färga ögonbrynen så råkade jag ta lösögonfransarLIMM istället. haha - ni kan ju ana hur det slutade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0