Onsdag.

(åh. skrev ett inlägg men det försvann) IALLAFALL: gick upp vid 8 i morse och körde mamma in till stan, direkt efter det åkte jag till olle och åt frukost och hängde lite där då han inte började förän 10 imorse. Snart ska jag iallafall mot stallet och gå en promenad med min ponni och hundarna. Blir nog rätt mysigt i det här fina vädret! Senare idag ska ponnin till tandläkaren, jag ska hämta mamma i stan, jag tänkte börja plugga till en prov som är efter jul, träffa pojken och spendera natten där, det blir att laga tacos och hyra film tillsammans - väldigt mysigt må jag säga!

Mamma ringde precis och sa att hon bokat julbord - MUMS. (eller?) nej jag är faktiskt inte så förtjust i julmat. Blir liksom att mamma och pappa får betala 600kr för att jag ska äta köttbullar och potatis. - VÄRT! Men det är iallafall sjukt mysigt, speciellt där vi brukar äta. Nämligen villa solliden;

 

hur fint?


Kommentarer
Postat av: fia

åhh villa solliden :D jag har fotat några utav deras bilder till hemsidan (a) SCORE!

2011-12-04 @ 14:45:01
URL: http://aadicat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0